Květen 2015

Pařížské bludiště

13. května 2015 v 16:38 | Markét |  Články

Ahój!

V neděli jsme se vrátili z Paříže, kde jsme pobývali 2 dny. Jako první jsme přšli k Eiffelově věži,
kde jsem si potřebovala nutně odskočit. Veřejné toalety byly však zamčené! Vyjeli jsme na Eiffelovu věž (Až nahoru)
- vstupné pro dospělou osobu stojí něco okolo 15ti Eur pro děti je samozřejmě asi o 2 Eura levnější. Po Eiffelovce jsme
zamířili k Seině, odkud jsme pluli výletní lodičkou. Přímo od nástupiště loďky jsme šli na vlak (značené RER) a vlak nás
dopravil ke katedrále Notre Dame. U Notre Dame jsme si dali výborný gyros za cca 5 Eur a klasickou Coca - colu za 2 Eura.
Od Notre Dame jsme jeli metrem na La defénse ( čteme La defanc). Na La defénse jsme se pokochali mrakodrapy a
moderním životem a zavítali jsme do místního obchodního domu. V obchodním domě jsme nakoupili pití a nějaké jídlo
a odjeli jsme autobusem na hotel. V obchodním centru jsem nakoupila džus Granini - MANGO za cca 2 Eura a víno Merlot
2013 za 2,15 Eur. Na hotel jsme přijeli asi v 20:45 a postupně jsme se vystřídali ve sprchách (na chodbě). Byl to pouze
takový přespávací hotel s názvem Sagvini (Formule 1). V hotelu s velice malým pokojíčkem (Pro 3 osoby) jsme to přežili.
Jen mně osobně děsily záchody, které nebyly nijak čisté (Prý se dezinfikují samy) a ještě nás paní průvodkyně z jedné
nejmenované CK (to byla naše cestovka) děsila, že si tam ugrilujeme pozadí, když tam vejdeme na červenou. Druhý den

jsme měli objednanou snídani formou bufetu, bagety došly dřív, než se tam stačila nahrnout půlka hotelu. Po snídani jsme
odjeli na zámek do Versaillés (info ceny - vstup studenti a osoby do 26ti let - po ukázání CESTOVNÍHO PASU nebo OBČANSKÉHO
PRŮKAZU = zdarma - platí se jen zahrady = cca 7 Eur, dospělé osoby cca 14 Eur do zámku)
Poblíž zámku se nachází MC Donalds a MENU cca 10 Eur.
Po zámku ve Versaillés jsme se přemístili do Louvru (VSTUP= Po předložení pasu nebo občanky osoby mladší 26ti let = ZDARMA,
Osoby starší 26ti leta = 12 Eur. Viděli jsme hlavně Monu Lisu, která je opravdu záhadná (Vedou k ní červeně značené šipečky)
A ani stát frontu před pyramidou jsme nemuseli (zadní vchod)Mlčící
V Louvru ani u Louvru nedoporučuji nic kupovat ( Obyčejná voda cca 5 Eur a Orangina 6 Eur. Po Louvru jsme se přesunuli na
Montmartre a tam jsme se nahoře kochali obchůdky se suvenýry. Celý výlet jsme zakončili mrakodrapem, který je vidět všude v Paříži
(Takový černý, v noci modře svítí). Nese jméno Montparnasse. Vyvezl nás výtah do 56. patra, kde je krásný prostor
i na odpočinek. Další 3 patra jsme si museli vyjít sami - ale stálo to za to! Ve 22:00 jsme viděli blikající Eiffelovku a s pocitem
štěstí a spokojenosti jsme pomalu odjeli domů!

PS: Dávejte si v centru Paříže i v okrajových čtvrtích POZOR na své věci, pod Eiffelovkou nepodepisujte žádné petice (Budou za to chtít peníze)
a u Montmartre si nenechávejte uvazovat bavlnky ani nic jiného na prst(Zase budou chtít peníze, nebo vám něco vezmou)
Zkrátka se nenechte napálit!
Krásný den přeje Markét

KOČKA = Nejlepší přítel člověka

5. května 2015 v 21:23 | Markét |  Články
Ahoj, nevím jak vy, ale já se přikláním k obou variantám KOČKA vs. PES se milé dámy a pánové nekoná! Já jsem psa zatím neměla ale vím že se musí řádně vychovat k poslušnosti i důvěrnosti páníčka. Asi v 6ti letech jsem dostala koťátko, Micinku. Mojí rozkošnou čičinku, která mi v listopadu 2013 umřela Plačící... smutek jsem musela překonat ale s její smrtí jsem se úplně nesmířila. Nosím jí stále v srdci a nikdy na ní nezapomenu. Věřím že pejsek, by byl také NEJlepším přítelem člověka! Máme u babičky pejska, který se teprve učí poslouchat ale byl a je roztomilýMrkající...
Kočičky i pejsci jsou roztomilá zvířátka vhodná pro kohokoli
Musíte jej ale respektovat ale nedovolit dovolování si na páníčka a prosíme NETÝRAT!!!!!!!!!!!Zamračený

Týraná zvířata se potom těžce nechávají svěřovat se do péče nových páníčků!
Pes je zvíře, které potřebuje péči, věnování se páníčků i výchovu!!
Kočka potřebuje to samé kromě odborné výchovy
Děkuji za přečtení
Markét Usmívající se

Člověk na baterky

4. května 2015 v 17:33 | Markét |  Smyšlené ale většinou pravdivé
Poslední měsíce si fakt připadám jak ,,Člověk na baterky"
Mamka mně neustále nutí starat se o mladšího bráchu Adama a kamarádka Aida si myslí že jsem poradna a ještě ke všemu zpovědnice, táta mně pořád tahá po nějakých muzeích a přehání to s ,,VÝCHOVOU"
Rodiče se nedávno rozvedli a od té doby jsem na práškách. Zítra píšeme čtvrtletní písemku z matiky a na matiku máme učitelku Tropinovou - a ta se s náma nemazlí! Dneska jsem 4x zvracela a když to řeknu mamce... odpoví asi takhle ,, Neviděla jsem tě potom a za mnou jsi ani nepřišla, zítra pomažeš do školy!" Mamka nechce abych promeškala jediný den - chodím na výběrový gympl - těžce se sem dostaneš a lehce tě vykopnou! Hrozí mi to vykopnutí ale můj kluk mě drží nad vodou.
O přestávku na oběd jsem do sebe nalila dva energiťáky a došla jsem si na kafe. Školu docela zvládám ale dva dny jsem nespala - každou noc se šprtám na tu písemku z matiky...tohle bude už třetí noc. Ale po 4. hodině ráno jsem stejně na ty 3 hodiny usnula vyčerpáním. Ráno jsem vstávala jako obyčejně v sedm ráno, k snídaní jsem si uvařila kafe a dala jsem si housku ze včerejška. Ve škole jsem však měla nepatrný pocit hrůzy z dnešní písemné práce. Učitelka přišla do třídy a poslala mě k tabuli, abych napsala datum... těžké vyčerpání jsem ale neudržela a s hrůzou se mi to mísilo před očima! PÍP PÍP PÍP PÍP - slyšela jsem až v nemocnici. Zkolabovala jsem! JÁ?! Ocitla jsem se v nemocnici a vedle mně seděla - Má milovaná maminka!
Uklidňovala mně, příští den za mnou do nemocnice přišla sociální pracovnice která, mě chtěla poslat ihned za otcemPlačící!
Chtěla jsem však být s mou jedinou maminkou a navštěvovat mého jediného tatínka! Paní sociální pracovnice to zařídila a já už dnes nepiju ani to kafe!Mrkající

Nové INFO o blogu

4. května 2015 v 16:41 | Markét |  Informační
Ahoj, dnes bych chtěla upravit blogovací dny Mrkající
Rozmyslela jsem si úpravu a řádně ji připravila S vyplazeným jazykem
Nový blogovací systém bude (doufám) uspořádán asi nějak takto:
Nové články - Út, Čt a volný čas (Jestli nějaký budu mít) Nerozhodný (Platí od 12.5.2015
FB CHAT - Út (od 15:45 do 16:15)
Můj FB Profil - Markét Markéta Jenck -- HESLO NA CHAT je Lunch or dinner?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ODHALENÍ?!
- Ano Mlčící
Poslední dobou jsem vám tajila mojí cestu do ........................
PařížePřekvapenýLíbajícíJe na prachyÚžasný
Do Paříže jedu 7. května a zanedlouho se vrátím zpět!
V Paříži jsem ještě nebyla a vše z Paříže mně fascinuje (I vysoké cenyJe na prachy)
Děkuji za přečtení a prosím o rady na cestu NerozhodnýMrkající